Právě jsme pro vás spustili nový e-shop.
V případě technických problémů nás kontaktujte na brno@mojerc.cz

Bburago Signature BRE Datsun 510 1:43

Kód: BB18-38301
427 Kč
Skladem na e-shopu
Můžeme doručit do:
27.11.2024
Možnosti doručení

Kovový model auta 1:43 Bburago 18-38301 Sign. BRE Datsun 510 nejen pro sběratele. Model je ve špičkové kvalitě Signature Series. Je přibližně 10 cm velký.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Kovový model auta 1:43 Bburago 18-38301 Sign. BRE Datsun 510 nejen pro sběratele. Model je ve špičkové kvalitě Signature Series. Je přibližně 10 cm velký.


Jste vášnivý sběratel kovových modelů aut? Nebo jen chcete udělat radost svému dítěti, přátelům nebo známým? Kovové modely autíček Bburago jsou pro tyto účely přímo dělané!

Kovový model auta 1:43 Bburago 18-38301 Sign. BRE Datsun 510 nejen pro sběratele. Model je ve špičkové kvalitě Signature Series. Je přibližně 10 cm velký.

Sběratelské modely aut Bburago patří mezi neoblíbenější na trhu, nejen díky pěknému zpracování, ale také přívětivé ceně. Karosérie modelů je vyrobena z kovu a obsahuje velké množství detailů.

Informace o předloze:

Datsun 510 byl sériový model Datsun Bluebird prodávaný v letech 1968 až 1973 a mimo USA a Kanadu nabízený jako Datsun 1600.

Konstrukce vozu 510 s pohonem zadních kol byla inspirována soudobými evropskými sedany, zejména modelem BMW 1600-2 z roku 1966, který měl motor s horní vačkovou hřídelí a nezávislé zavěšení všech kol pomocí vzpěr MacPherson vpředu a polonápravových ramen na zadních kolech. Styl vozu je připisován Teruo Uchinovi, internímu designérovi Datsunu.

Prezident společnosti Nissan USA Yutaka Katayama prosadil, aby se tato generace modelu Bluebird nabízela s větším motorem s horní vačkou a vyšším výkonem než předchozí modely. Design pocházel od společnosti Prince Motor Company, která se v roce 1966 spojila se společností Nissan.

Model Bluebird řady 510 byl uveden na domácí japonský trh 15. srpna 1967. V Severní Americe byl Datsun 510 uveden na trh v říjnu 1967 jako čtyřdveřový sedan, následoval dvoudveřový sedan (červen 1968), pětidveřové kombi a dvoudveřové kupé (listopad 1968).

Tato řada se proslavila úspěchy Nissanu v rallye mimo Japonsko a otevřela cestu k většímu mezinárodnímu prodeji vozů Nissan.

Řada byla k dispozici se čtyřstupňovou manuální převodovkou nebo volitelnou třístupňovou automatickou převodovkou. Na některých trzích byly vozy 510 nabízeny se dvěma bočními karburátory Hitachi, které byly zmenšenou verzí britské konstrukce SU používané u vozů Jaguar a MG.Tyto motory také používaly zvýšenou kompresi a profily vačkových hřídelů, aby dosahovaly vyššího výkonu. Modely SSS (nenabízené v Severní Americe) nabízely vylepšené přístrojové vybavení a obložení interiéru, stejně jako příslušné vnější znaky.

Řada Bburago Signature

Bburago Signature je označení nejvyšší kvality provedení modelu do nejpodrobnějších detailů. Je kladen důraz na špičkovou kvalitu nástřiku barvy, dále detailní zpracování makety motoru, maketové zpracování kol, vysoce detailní šasi a výfukové potrubí, krásně zpracovaný interiér. To vše podtrhuje výjimečný luxusní sběratelský obal.

Vlastnosti
  • Karosérie je vyrobena ze zinkohliníkové slitiny.
  • Karosérie je potištěna tampónovým tiskem kvalitní barvou.
  • Velké množství detailů.
  • Detailně zpracované světla a blinkry.
  • Pryžové pneumatiky.


Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: