Právě jsme pro vás spustili nový e-shop.
V případě technických problémů nás kontaktujte na brno@mojerc.cz

KAVAN Swift S-1 2400mm s R8 vario RX - modrá

Kód: KV-KAV02.8082C
ZDARMAZDARMA 13 480 Kč –12 %
KAVAN Swift S-1 2400mm s R8 vario RX - modrá
13 480 Kč –12 % 11 824 Kč
Momentálně nedostupné
Možnosti doručení
Položka byla vyprodána…

Prakticky hotová polomaketa vysokovýkonného polského akrobatického větroně o rozpětí 2400 mm z téměř nezničitelného, uhlíkem vyztuženého extrudovaného pěnového polyolefinu (EPO) pro termické i svahové létání. Osazen střídavý motor C3548-750, sklopná vrtule 11x8", regulátor R-50SB a 4 mikroserva. Ovládaná křidélka, směrovka, výškovka a otáčky motoru. Pro 4S LiPo 2200–2700 mAh (min 30C).

Detailní informace

Detailní popis produktu

Na konci 80. let minulého století v polské firmě Margański & Mysłowski Zakłady Lotnicze usoudili, že na trhu akrobatických větroňů existuje mezera - starý dobrý celodřevěný SZD-21-2b Kobuz 3 zkonstruovaný v 50. letech už přestává stačit s dechem. Takže v roce 1991 konstruktéři Edward Margański a Jerzy Cisowski podporovaní Jerzym Makulou (v té době trojnásobným mistrem světa ve vetroňové akrobacii) přicházejí s novým Swiftem S-1, moderním celokompozitovým akrobatickým větroněm s neuvěřitelnou rychlostí výkrutů (jen 4 s) schopným zvládat přetížení +/-10g. Odměna přišla téměř okamžitě - Jerzy Makula vyhrál svůj čtvrtý titul mistra světa FAI ve větroňové akrobacii ještě téhož roku. A vy si teď můžete užít létání s polomaketou tohoto nádherného větroně o rozpětí 2400 mm poháněnou výkonným střídavým motorem!

Trup modelu je zhotoven z vysoce odolného pěnového EPO (extrudovaného polyolefinu) s důkladnými vnitřními uhlíkovými výztuhami. V přídi je nainstalován střídavý elektromotor C3548-750 se sklopnou vrtulí 11x8“ a regulátorem KAVAN R-50SB s výkonným BEC stabilizátorem napájení potřebným pro napájení 4 silných mikroserv na palubě. Kryt kabiny je odnímatelný, upevňuje se pomocí čepu vpředu a magnetu vzadu. V přídi najdete dostatek prostoru pro pohonný akumulátor a přijímač. Serva směrovky a výškovky jsou uložena v kýlovce, kormidla ovládají krátkými přímými drátovými táhly.

Křídlo modelu z pěnového EPO je dvojdílné s uhlíkovými nosníky, jejichž vyčnívající části slouží zároveň jako spojka křídla zapadající do duralových pouzder v trupu. Poloviny křídla jsou na místě zajištěny plastovým šroubem. Křidélka po celém rozpětí křídla (vyztužená uhlíkovými trubkami) jsou ovládána nezávisle dvěma servy s krátkými přímými drátovými táhly.

Ocasní plochy jsou z rovněž z pěnového EPO s výztuhami z uhlíkových trubek. Vodorovná ocasní plocha se upevňuje k trupu pomocí dvojice šroubů pro snadnou montáž a demontáž.

Pro pohon modelu slouží střídavý motor třídy C3548-750 s 50 A regulátorem KAVAN R-50SB.

Pro napájení budete potřebovat LiPo čtyřčlánek s kapacitou 2200–2700 mAh se zatížitelností aspoň 30C. Konkrétní typ volte tak, aby vám bez dalšího dovažování co nejlépe vycházela správná poloha těžiště.

Pro ovládání modelu v nouzi vystačíte i se čtyřkanálovou počítačovou RC soupravou bez speciálních funkcí – v základním provedení jsou křidélka zapojena pomocí Y-kabelu jen do jednoho kanálu. Ideální je samozřejmě použití aspoň šestikanálové počítačové RC soupravy umožňující nezávislé ovládání křidélek dvěma servy a jejich mixování v roli aerodynamické brzdy (obě křidélka se vychylují souhlasně nahoru), což dnes umí i cenově dostupný Radiolink AT9S nebo AT10II nebo Futaba T6K či T10J. V takovém případě je nutno nahradit Y-kabel křidélek v trupu dvěma (15–30 cm) prodlužovacími kabely. V návodu samozřejmě nechybí důkladná tabulka s prověřeným výchozím nastavením výchylek kormidel (včetně mixů), abyste Swifta snadno připravili k letu.

ARF set obsahuje: hotový trup, křídlo a ocasní plochy z pěnového EPO s nainstalovaným motorem, vrtulí, regulátorem a 4 servy, přijímač R8 vario a návod.

Rozpětí [mm] 2405
Délka [mm] 1300
Hmotnost [g] 2000 - 2050
Plocha křídla [dm2] 45
Ovládané funkce S,V,K(2),M
Náročnost stavby S0,S1
Náročnost pilotáže P2

Doplňkové parametry

Kategorie: RC letadla
Kompletnost balení: ARR/ARF - bez téměř veškeré elektroniky
Rozpětí křídel [mm]: 2405
Typ letadla: akrobatické, větroň
Položka byla vyprodána…

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: