Reklamace nebo vrácení zboží
Reklamace nebo vrácení zboží
Vrácení zboží při odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů
V případě Vámi nevyhovujícího zakoupeného zboží jej zašlete přes jakéhokoliv dopravce, ale přímo na naši adresu a to nejpozději do 14 kalendářních dnů od převzetí. Doporučujeme přiložit krátký průvodní dopis s oznámením o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů s uvedením čísla účtu, na který si budete přát vrátit zaplacenou částku. Lhůta 14 dnů běží od následujícího dne od převzetí nebo doručení Vámi objednaného zboží až do dne doručení k nám. Za doručení se považuje nejen fyzické doručení ale i předem oznámení mailem. Poštovné při vrácení je plně hrazeno ze strany zákazníka.
Adresa pro zaslání:
MojeRC s.r.o.
Jugoslávská 25
613 00 Brno
V této 14-ti denní lhůtě nelze vrátit zboží, které bylo upraveno na přání zákazníka (např. změna konektorů, úprava komponent) nebo zboží, které bylo speciálně objednáno na přání zákazníka - mimo běžně nabízený sortiment.
Stručný postup při uplatňování reklamace
Kam poslat?
- Jste z blízkého okolí? Zboží přineste na naši prodejnu v Brně.
- Pokud to k nám máte dál a máte v okolí pobočku Zásilkovny (seznam poboček zde https://www.zasilkovna.cz/pobocky) - kontaktujte nás a my Vám vystavíme Reklamačního asistenta (zašleme Vám do e-mailu štítek, který nalepíte na balíček) - pak stačí jen zásilku ZDARMA odevzdat na libovolné pobočce Zásilkovny.
- Nemáte-li možnost odeslání přes Zásilkovnu, zboží zabalte a odešlete poštou nebo přepravní službou na naši brněnskou adresu.
Adresa:
MojeRC s.r.o.
Jugoslávská 25
613 00
Brno
Při posílání do krabice přibalte:
- Kopii faktury, nebo paragonu.
- Stručný popis vady.
- Kontaktní adresu, včetně e-mailu a telefonu.
- Stačí nám model včetně vysílačky. Pokud se závada týká například nabíjení, je třeba přibalit také nabíječku a podobně.
Co bude dál?
- Většinu závad stíháme vyřešit do jednoho týdne.
- O dokončení opravy budete informování e-mailem, případně i SMS.
- Oprava Vám bude případně odeslána zpět na Vaši adresu.
Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na vady způsobené:
- elektrickým přepětím v rozvodné síti,
- používáním zboží v podmínkách s nadměrnou teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy nebo náhlými změnami v těchto podmínkách, a to v rozporu s určením výrobku a návodem k jeho použití,
- neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, poškozením, nebo zanedbáním péče o zboží v rozporu s návodem k použití,
- pokud se závada projevuje pouze u neautorizovaných aplikacích či softwaru,
- provedením neodborného zásahu či změnou parametrů, přírodními živly nebo vyšší mocí (povodně atd.),
- použitím jiného než výrobcem schváleného příslušenství.
Záruka a reklamace baterií:
Na baterie se vztahuje záruční doba v trvání 24 měsíců, stejně jako na jakékoli jiné spotřební zboží. Záruční dobu ovšem nelze zaměňovat za životnost výrobku.
Životnost baterie je nejčastěji spjata s počtem nabíjecích cyklů, což se ovšem velmi špatně počítá a dokazuje. Proto se většinou používá paušální doba životnosti 6 měsíců. Jedná se ale o životnost baterie nikoli o její záruční dobu!
Co to znamená v praxi? Pokud budete po roce užívání modelu reklamovat baterii, že vydrží pouze 3 minuty, tak s reklamací neuspějete. Pokud vám ovšem baterie po roce užívání např. vyteče, jedná se o vadu materiálnu nebo provedení a v tomto případě by měla být reklamace uznána.
Záruční doba na baterie je tedy 24 měsíců, ale nevztahuje se na pokles kapacity, která je způsobena běžným užíváním nebo poškození baterií vzniklých špatným napětím při skladování baterií.
Záruka vs bežné opotřebení
Záruka se nevztahuje na přirozené opotřebení v důsledku běžného provozu, protože jde o výrobky pro sportovně-modelářské použití, kdy jednotlivé díly pracují pod mnohem vyšším zatížením, než kterému jsou vystaveny běžné hračky. Pohyblivé díly modelů (motory, jejich převody atd.) podléhají přirozenému opotřebení a po čase může být nezbytná jejich výměna - na běžné opotřebení se záruka nevztahuje.
Záruka se nevztahuje také na jakoukoliv část modelu nebo RC soupravy, která byla nesprávně instalována, bylo s ní hrubě nebo nesprávně zacházeno, nebo byla poškozena havárií, nebo na jakoukoliv část modelu nebo RC soupravy, která byla opravována nebo měněna neautorizovanou osobou (to se týká i aplikace jakýchkoliv nátěrů/nástřiků majících zajistit vodovzdornost elektroniky či celého modelu).
Kupující může vadné zboží na reklamaci zaslat přepravní službou na výše uvedenou adresu. Balík označte viditelně "REKLAMACE", musí obsahovat: reklamované zboží, kopii kupního dokladu, podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zpáteční adresa, telefonní číslo, nejlépe i e-mail). Zboží, které bude zasláno na náklady prodávajícího nebude přijato! Zpáteční cestu (po vyřízení oprávněné reklamace) hradí prodávající. V případě neoprávněné reklamace bude zboží zasláno zpět na uvedenou adresu.
Kupující má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním oprávněné reklamace (vrácení poštovného vynaloženého na zaslání zboží k reklamaci apod.).
Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. V případě vyřízení reklamace výměnou neběží nová záruka na zboží. Pokračuje původní záruka.
Zboží musí být vyzvednuto do 60-ti dnů po výzvě, kterou zákazník obdrží od dodavatele. Nebude-li zboží ve stanovené lhůtě vyzvednuto, propadá bez náhrady.
Veškeré další informace najdete v obchodních podmínkách. Nebo nás kontaktujte mailem brno@mojerc.cz nebo 733 300 400.